KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 11 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Strony WWW Filia nr 11 E-biznes : projektowanie dochodowych serwisówTyt. oryg.: "Web design for ROI ". AUTOR:Loveday, Lance.POZ/ODP:Lance Lovedy, Sandra Niehaus ; [tł. Sławomir Dzieniszewski]. ADRESWYDAWNICZY:Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2009. SERIA:Autorytety Informatyki ; OnePress HASŁA:Handel elektronicznyStrony WWWPoradniki OPISFIZYCZNY:208 s. : il. kolor. ; 24 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100040827440827 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Prowadzisz sklep internetowy, a może dopiero chcesz założyć swój e-biznes? Niewątpliwie robisz to, aby uzyskać satysfakcjonujący Cię dochód. Intuicja podpowiada, że wielkość przychodów zależy od liczby gości, którzy odwiedzą Twój serwis. Ale czy tylko? Czy liczba wizyt jest kluczowym parametrem? Okazuje się, że nie, a Ty możesz zwiększyć rentowność Twojej strony. Wystarczy tylko przestrzegać kilku reguł i zaleceń. Właśnie dzięki tej książce poznasz zasady projektowania serwisów, tak aby zyski przez nie generowane były maksymalne. Dowiesz się, w jaki sposób przeprowadzić analizę biznesową, jaki wpływ na Twoje zyski ma współczynnik konwersji oraz liczba gości. Po przeczytaniu książki "E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów" nie będzie stanowiło dla Ciebie problemu poprawne, z ekonomicznego punktu widzenia, zaprojektowanie strony startowej, strony głównej oraz innych podstron. Nauczysz się projektować formularze oraz poznasz dostępne formy dokonywania płatności w sklepie internetowym. Jeżeli maksymalizacja zysków jest Twoim priorytetem, a regularne i wysokie dochody celem, musisz przeczytać tę książkę! SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >>PrzedmowaWprowadzenieOGÓLNY OBRAZ SYTUACJIRozdział 1. Nowatorskie koncepcjeRozdział 2. Analiza biznesowaRozdział 3. Jak dbać o rentowność witryny?ZALECENIA DOTYCZĄCE PROJEKTOWANIARozdział 4. Strony doceloweRozdział 5. Strony główneRozdział 6. Strony kategoriiRozdział 7. Strony zawierające szczegółowy opis produktuRozdział 8. FormularzeRozdział 9. Proces płaceniaZASOBYRozdział 10. Sięgając głębiejSkorowidz UWAGI:Tyt. oryg.: "Web design for ROI : turning browsers into buyers & prospects into leads" 2008. Na okł.: Książka w kolorze. Bibliogr. Skorowidz. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowychTyt. oryg.: "Search engine visibility ". AUTOR:Thurow, Shari.POZ/ODP:Shari Thurow ; [tł. Anna Trojan].ADRESWYDAWNICZY:Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. SERIA:Autorytety Informatyki HASŁA:Strony WWWWyszukiwarki internetowePodręczniki OPISFIZYCZNY:350 s. : il. ; 23 cm. SYGNATURA:004 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100040848940848 ODBIORCY:Dla projektantów witryn internetowych, programistów, webmasterów, specjalistów od marketingu w internecie. TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Właściwe pozycjonowanie witryn i stron internetowych pod kątem wyszukiwarek jest kluczowe dla popularności naszej witryny wśród użytkowników, a co za tym idzie, ma wpływ na jej rentowność. Każdy użytkownik wpisujący konkretne hasło czy zapytanie do wyszukiwarki jest naszym potencjalnym klientem! Warto także pamiętać o tym, że przemyślana optymalizacja witryny, dokonana jeszcze przed nadaniem jej ostatecznego kształtu, oznacza ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Ponieważ miliony internautów dzięki wyszukiwarkom trafiają na różne witryny, musimy sprawić, aby nasza strona jakoś szczególnie się wyróżniała. Właśnie na tym polega dziś skuteczny marketing firmy. "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II" to książka napisana dla wszystkich tych, którzy chcą tworzyć witryny internetowe spełniające zarówno oczekiwania użytkowników, jak i cele biznesowe. To idealny podręcznik dla projektantów witryn internetowych, programistów, webmasterów, ale też specjalistów od marketingu w internecie. Dzięki lekturze tej książki poznasz wiele skutecznych sposobów na osiąganie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach. Uzyskasz także praktyczne porady i cenne wskazówki ułatwiające projektowanie oraz budowanie witryn. UWAGI:Wyd. 2 odnosi się do oryg. Tyt. oryg.: "Search engine visibility" 2008. Indeks. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Usability w e-biznesie : co kieruje twoim klientem? AUTOR:Karwatka, Tomasz.POZ/ODP:Tomasz Karwatka.ADRESWYDAWNICZY:Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2009. HASŁA:Gospodarka elektronicznaStrony WWW - programowaniePodręczniki OPISFIZYCZNY:140 s. : il. ; 24 cm. SYGNATURA:004 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100040821240821 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>W SIECI ROBI SIĘ TŁOCZNO. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej... CZŁOWIEK JEST ISTOTĄ WYGODNĄ. Zwłaszcza gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem. Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę — a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością! SZTUKA UŻYTKOWA W INTERNECIE:• Co daje dobre usability? • Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne? • Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano? • Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce? • Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe? • Co to są testy user-experience i jak je prowadzić? • Dlaczego mapa strony jest tak istotna? • Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)? UWAGI:Indeks. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE